Vairumtirdzniecības sistēma internettirdzniecībā B2B TRADE apkalpo vertikālā kanālā dalībniekus, sava īpašnieka piegādātāja kanālu.
- Pirmais līmenis - kanāla īpašnieka vairumtirdzniecība,
- Viņa klienti iegādājas viņa preci un pakalpojumus.
- Noformē pasūtījumus ar savu cenu uzskaiti, tekošo akciju un parādu uzskaiti.
- Tiek izmantotas regulējams produktu un preču katalogs.
- Trīs līmeņu cenas, komplekti sarežģītiem izstrādājumiem, īpašību filtri, u.c.
- Liela daļa datu tiek izmantota no datu bāzes ERP uzskaites, piemēram MS Navision
- Otrais līmenis- kanāla klienta vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība
- Klients piedāvā preces un pakalpojumus savam klientam.
- Klients var pārdot piegādātāja preces caur e- veikala kanālu.
- Piemērs, e-veikals
Pamatfunkcijas e-vairumtirdzniecības sistēmā B2B TRADE
- Klientu pasūtījumu dokumentu noformēšana
- Piegādātāju pasūtījumi pārdošanas kanālam - tie var būt vairāki
- Cenu piedāvājums saviem klientiem
- Piegādātājiem
- Savu cenu piedāvāšana klientiem
- Akcijas- jaunas preces, izpārdošanā, u.c.
- CRM funkcijas
- Pārdevēju darba plānošana un to izpildīšanas kontrole
- Notikumu uzskaite pārdošanas kanālā un attiecīgo uzdevumu plānošana.
- Analizēšana
- Pārdošanas
- Parādu
- Noliktavas atlikumu
Tirdzniecība starp uzņēmumiem izmantojot internetu - elektroniskās komercijas sistēmas, un interneta mijiedarbību starp mārketinga nodaļu partneru kanāla izvietojumu, ieguva pasaulē lielu popularitāti.
- Internet-sistēmas noņem laika un vietas ierobežojumus pārdošanas kanāla organizācijā un funkcionēšanā.
- Viena līmeņa variantā- viens piegādātājs( funkcionējošās sistēmas īpašnieks) un viņa klienta grupa
- Daudzlīmeņu variantā dalībnieku mijiedarbība kopējā mārketinga vertikālā kanāla izvietojumā
- Elektroniskās B2B sistēmas internet-mijiedarbībā tirgojošas un apkalpojošas kanāla uzņēmumus palīdz tiem
- Samazināt laiku no kontakta sākuma līdz pasūtījuma apmaksai un pasūtījuma pārvaldīšanai.
- Organizēt jauno preču reklāmu, informēt par esošajām akcijām, koordinēt jaunas.
- Ātri un ērti noformēt pasūtījumus un saņemt datus par to izpildi.
- Protokolējošo mijiedarbību vienam ar otru, informācijas saskaņošanu.
- Pārdošanas, iepirkumu un mārketinga budžetu
- Mārketinga pasākumu un mijiedarbības pārdošanas kanālā
- Pirkšanas un preču pārdošanas orderi
Bāzes funkcionalitāte B2B programmatūras WebNav paredzētā personāla darbam ar klientu SaaS modeles robežos:
Pasūtījumu formēšana
Pasūtījumu izpildes kontrole
Norēķinu stāvokļa kontrole
Partneru sadarbība
Jaunumi
Potenciālas iespējas
- produktu izvēle no firmas centralizēta kataloga;
- tekošo cenu izmantošana no klienta cenu – lapas un plānoto/tekošo noliktavas atlikumu;
- pasūtījuma kopēšana no arhīva vai imports no klienta faila;
- pasūtījuma dokumenta kopijas druka;
- pasūtījumu eksports failā klientu sistēmai;
- noformēto pasūtījuma pārnesums uz Navision datu bāzi ar parada kontroli;
- pasūtījumu saskaņošana;
- izpildes kontrole;
- pasūtījuma eksports failā klientu sistēmai;
- norēķinu tekošais stāvoklis;
- atvērto darījumu saraksts;
- iespēja ievadīt prognozējamo rēķina apmaksas datumu;
- klienta iepirkumu dokumentu arhīva pārlūkošana;
- iepirkto produktu statistikas pārskats;
- pasūtījumu saskaņošana
- klienta menedžera CRM-aktivitātes pārlūkošana;
- klienta atbildes uz menedžera ierosinājumiem;
- klienta pieprasījumi pie sava menedžera;
- klientu informēšana izvēlētājā valodā par jaunam akcijām un produktiem;
- klientu piramīda, t.i. iespēja klientam saņemt pasūtījumus no saviem klientiem sistēmā;
- klienta darbs ar iepirkuma budžetu;
- tirgu apraksta atbalsts un izmantošana;
- piegādātāja produktu uzskaite, kopējo akciju rezultātu analīzei;
Mūsu partneris B2B WebNav produktu izstrādāšanā un atbalstā ir BAGUA SIA, kura lieto ERP iScala savos risinājumos.