Vairumtirdzniecības sistēma internettirdzniecībā B2B TRADE apkalpo vertikālā kanālā dalībniekus, sava īpašnieka piegādātāja kanālu.

  • Pirmais līmenis - kanāla īpašnieka vairumtirdzniecība,
    • Viņa klienti iegādājas viņa preci un pakalpojumus.
      • Noformē pasūtījumus ar savu cenu uzskaiti, tekošo akciju un parādu uzskaiti.
    • Tiek izmantotas regulējams produktu un preču katalogs.
      • Trīs līmeņu cenas, komplekti sarežģītiem izstrādājumiem, īpašību filtri, u.c.
      • Liela daļa datu tiek izmantota no datu bāzes ERP uzskaites, piemēram MS Navision
  • Otrais līmenis- kanāla klienta vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība 
    • Klients piedāvā preces un pakalpojumus savam klientam.
    • Klients var pārdot piegādātāja preces caur e- veikala kanālu.

Pamatfunkcijas e-vairumtirdzniecības sistēmā B2B TRADE

  • Klientu pasūtījumu dokumentu noformēšana 
    • Piegādātāju pasūtījumi pārdošanas kanālam - tie var būt vairāki
    • Cenu piedāvājums saviem klientiem
    • Piegādātājiem 
      • Savu cenu piedāvāšana klientiem
      • Akcijas- jaunas preces, izpārdošanā, u.c.
  • CRM funkcijas
    • Pārdevēju darba plānošana un to izpildīšanas kontrole 
    • Notikumu uzskaite pārdošanas kanālā un attiecīgo uzdevumu plānošana.
  • Analizēšana 
    • Pārdošanas
    • Parādu
    • Noliktavas atlikumu

Tirdzniecība starp uzņēmumiem izmantojot internetu - elektroniskās komercijas sistēmas, un interneta mijiedarbību starp mārketinga nodaļu partneru kanāla izvietojumu, ieguva pasaulē lielu popularitāti.

  • Internet-sistēmas noņem laika un vietas ierobežojumus pārdošanas kanāla organizācijā un funkcionēšanā.
    • Viena līmeņa variantā- viens piegādātājs( funkcionējošās sistēmas īpašnieks) un viņa klienta grupa
    • Daudzlīmeņu variantā dalībnieku mijiedarbība kopējā mārketinga vertikālā kanāla izvietojumā
  • Elektroniskās B2B sistēmas internet-mijiedarbībā tirgojošas un apkalpojošas kanāla uzņēmumus palīdz tiem
    • Samazināt laiku no kontakta sākuma līdz pasūtījuma apmaksai un pasūtījuma pārvaldīšanai.
    • Organizēt jauno preču reklāmu, informēt par esošajām akcijām, koordinēt jaunas.
    • Ātri un ērti noformēt pasūtījumus un saņemt datus par to izpildi.
    • Protokolējošo mijiedarbību vienam ar otru, informācijas saskaņošanu.
      • Pārdošanas, iepirkumu un mārketinga budžetu 
      • Mārketinga pasākumu un mijiedarbības pārdošanas kanālā
      • Pirkšanas un preču pārdošanas orderi

 

Bāzes funkcionalitāte B2B programmatūras WebNav paredzētā personāla darbam ar klientu SaaS modeles robežos:

  • Pasūtījumu formēšana

  • Pasūtījumu izpildes kontrole

  • Norēķinu stāvokļa kontrole

  • Partneru sadarbība

  • Jaunumi

  • Potenciālas iespējas



- produktu izvēle no firmas centralizēta kataloga;

- tekošo cenu izmantošana no klienta cenu – lapas un plānoto/tekošo noliktavas atlikumu;

- pasūtījuma kopēšana no arhīva vai imports no klienta faila;

- pasūtījuma dokumenta kopijas druka;

- pasūtījumu eksports failā klientu sistēmai;

- noformēto pasūtījuma pārnesums uz Navision datu bāzi ar parada kontroli;


- pasūtījumu saskaņošana;  

- izpildes kontrole;

- pasūtījuma eksports failā klientu sistēmai;


 - norēķinu tekošais stāvoklis;  

- atvērto darījumu saraksts;

- iespēja ievadīt prognozējamo rēķina apmaksas datumu;

- klienta iepirkumu dokumentu arhīva pārlūkošana;

- iepirkto produktu statistikas pārskats;

- pasūtījumu saskaņošana

- klienta menedžera CRM-aktivitātes pārlūkošana;  

- klienta atbildes uz menedžera ierosinājumiem;

- klienta pieprasījumi pie sava menedžera;


- klientu informēšana izvēlētājā valodā par jaunam akcijām un produktiem;


- klientu piramīda, t.i. iespēja klientam saņemt pasūtījumus no saviem klientiem sistēmā;  

- klienta darbs ar iepirkuma budžetu;

- tirgu apraksta atbalsts un izmantošana;

- piegādātāja produktu uzskaite, kopējo akciju rezultātu analīzei;

 

Mūsu partneris B2B WebNav produktu izstrādāšanā un atbalstā ir BAGUA SIA, kura lieto ERP iScala savos risinājumos.

WebNav leaflet ru v3